Η συνάντηση αυτή αποτέλεσε συνέχεια της προηγούμενης, οπότε συνεχίσαμε με Miro και κύκλους σε ελεύθερο σχέδιο πριν περάσουμε στη μαθηματική τους γεωμετρία!

 

  • Στόχος:

Η διαισθητική προσέγγιση κύκλου.

 

Υλικά:

  1. Λευκό χαρτόνι canson
  2. Μολύβια- γόμες
  3. Μαρκαδόροι
  4. Κιμωλίες
  5. Ψαλίδια

 

  • Πορεία διδασκαλίας (2 διδακτικές ώρες) 

Συνεχίσαμε λοιπόν για λίγο ακόμη την εικαστική προσέγγιση του κύκλου παρατηρώντας  περισσότερα έργα του Μιρό και με μεγαλύτερη λεπτομέρεια:

Παρουσίαση έργων του Miro- η έννοια του κύκλου

 

Έπειτα διαβάσαμε συμπληρωματικά από το βιβλίο “Η τέχνη για παιδιά- MIRO” κείμενα με ωραίες περιγραφές για κάποια από τα βασικότερα έργα του ζωγράφου, συνδέοντας έτσι Τέχνη, Μαθηματικά και Λογοτεχνία και ξεκινήσαμε να δημιουργούμε σε ομάδες κι εμείς μορφές όμοιες με του Miro:

 

 

Ο απώτερος στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε τρισδιάστατα γλυπτά με χαρτοκοπτική:

 

Και το τελικό αποτέλεσμα που προέκυψε ήταν το εξής:

 

*Βιβλιογραφία

Παμπούδη Π. (1985). Η τέχνη για τα παιδιά- MIRO. Αθήνα. Οδυσσέας. 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *