Στο διάστημα των τριών περίπου εβδομάδων πριν τις διακοπές του Πάσχα αξιοποιήσαμε την εκπαιδευτική πλατφόρμα eclass για να κάνουμε επανάληψη στα σημαντικότερα σημεία ύλης που είχαμε κάνει μέχρι εκείνη τη στιγμή στη Γλώσσα.
Παρακάτω παρουσιάζονται απομονωμένα από την πορεία διδασκαλίας, που δομήθηκε σε κάθε ενότητα της eclass, όλα τα παιχνίδια που κάναμε, με στόχο να μπορούν τα παιδιά πιο εύκολα και αυτόματα να τα ανακαλέσουν όποτε θέλουν. 

 Έτσι λοιπόν θυμηθήκαμε κανόνες ορθογραφίας με εικόνες και video…

 

για το -οι..

 

για το -αι.. για το -ει…

και παίξαμε μαζί τους σε κουίζ:

ξεχωρίζω ο/ω (quizalize)
ξεχωρίζω η/ι (quizalize)
Ποια φωνούλα λείπει -ε ή -αι; (quizalize)

(Οδηγίες quizalize για τα παιδιά)

 

Θυμηθήκαμε τις διπλές φωνούλες και τον τόνο τους με εικόνα και τραγούδια (animated video):

για το ου…

για το -ντ…

 

Και διαβάσαμε την ιστορία τους από το ψηφιακό βιβλίο της Μηλαθιανάκη Μαρίας: 

Οι διπλές φωνούλες και ο τόνος τους (Μηλαθιανάκη Μαρία- StoryJumper)

 

Επίσης διαβάσαμε και το Ντίλι ντίλι ντίλι από τα παλιά σχολικά Ανθολόγια για να μας μείνει ο ήχος “ντ” που ήταν κι από τους τελευταίους που κάναμε πριν κλείσουμε… 

Έπειτα ξεχωρίσαμε το μπ και ντ με κουίζ: 

ακούω και ξεχωρίζω το μπ (quizizz)
ακούω και ξεχωρίζω το ντ (quizziz)

(Οδηγίες στους γονείς για το παιχνίδι Quizizz)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *